אמנים מחדשים קרליבך: יצחק ודוד בן ארזה – "שים שלום"

ארי טננבוים 2 Comment on אמנים מחדשים קרליבך: יצחק ודוד בן ארזה – "שים שלום"

הזמרים יצחק ודוד בן ארזה בדואט מרגש מחדשים את שירו של קרליבך – "שים שלום" | הפקה מוזיקלית: ערן קליין | האזינו

17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בימים אלו עומד לצאת לאור הפרויקט "אמנים מחדשים קרליבך", בו חוברים אומנים שונים ומבצעים את שיריו של ר' שלמה בסגנון ייחודי.

בפרויקט משתתפים בין השאר נפתלי קמפה, אהרון רזאל וגם ביני לנדא ויצחק מאיר שכבר הוציאו סינגלים מתוך הפרויקט. מפיק הפרויקט, המוזיקאי חיים אורי קוטלר (שמבצע גם הוא את אחד השירים) יזם קמפיין הד-סטארט וכך יחד עם מאות תומכים הפרויקט עומד בקרוב לראות אור.

הפעם סינגל-דואט מעניין, יצחק ודוד בן ארזה מחדשים את "שים שלום". הסגנון הייחודי והשירה המלטפת של דוד בן ארזה כבר מוכרים משיריו 'תישאר' (לזכרו של הרב הבר זצ"ל) ו'אביב בפתח' שיצא לא מזמן. כעת הוא חובר לאחיו הגדול יצחק (המופיע רבות בערבי שירה, חופות ו'זיצים') בעל הקול העמוק והמרגש, ובדואט מיוחד של תפילה ותקוה הם מחדשים את "שים שלום" – בהפקה עדינה וקסומה של ערן קליין שכולה "שלום".

כך דוד ויצחק בן ארזה: "כבר תקופה ארוכה שאנחנו חיים כמו בתוך סרט שלא נגמר, אירוע רודף אירוע. בכל יום אנחנו מתעוררים להתרחשויות חדשות מבפנים ומבחוץ – הקורונה, הפילוג החברתי, הכאוס הפוליטי, אסון מירון וקרלין, המהומות והמלחמה אל מול אויבנו, ו"צרות חדשות משכיחות את הראשונות". אך בו בזמן ישנה תחושה של חסד ושל חוסן עמוק. נקודות האור המבליחות בתוך הקושי הן אלה שמאפשרות אמונה ואופטימיות לימים שלווים יותר של חן ורחמים. התפילה עולה מאליה, שישים הקב"ה שלום ושלווה, חיים, חן וחסד עלינו ועל כל ישראל".

מילים: תפילת שמונה עשרה
לחן: שלמה קרליבך
הפקה מוזיקלית: ערן קליין
עיבוד, תכנותים, פסנתר: ערן קליין
קולות: יצחק ודוד בן ארזה
גיטרה: נחמן הלביץ
שריקה: דוד בן ארזה
מיקס: ערן קליין
מאסטרינג: שמוליק דניאל



2 תגובות

מיין תגובות
  1. 2

    בן ארזה'לך המוכשרים אין עליכם